راهنمای خرید ابزارآلات

چرا هر خانه‌ای به دریل نیاز دارد؟

دریل در خانه

دریل چیست؟

دریل ابزاری الکتریکی است که برای سوراخکاری در چوب، فلزات، بتن و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. دریل با مته‌ای که در سر آن قرار می‌گیرد و قدرت چرخش موتور آن کار سوراخ کردن را انجام می‌دهد. دریل‌ها به دو دسته‌ی کلی دریل شارژی و دریل برقی تقسیم می‌شوند. دریل کاربردهای فراوانی در منزل دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم. قیمت دریل شارژی همیشه در سایت وی ابزار به روز است و می‌توانید دریل یا ابزارآلات دیگر مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

نصب پرده

هنگامی که به خانه‌ی جدیدی نقل مکان کرده‌اید یا میل پرده‌ی بزرگ‌تری خریداری کرده‌اید برای نصب آن باید در دیوار سوراخ ایجاد کنید، برای ایجاد سوراخ در دیوار می‌توانید از میخ و چکش استفاده کنید اما این کار کیفیت مطلوبی ندارد و حتی ممکن است با چکش روی انگشت خود بکوبید. با داشتن یک دریل برقی یا شارژی می‌توانیم آسان و سریع سوراخ‌کاری را انجام دهیم و پرده را نصب کنیم.

نصب پرده با دریل

بازکردن پیچ وسایل منزل

در خانه وسایل زیادی وجود دارد(کامپیوتر، تلفن، یخچال، جاروبرقی و…) که باز کردن پیچ آن‌ها با پیچ‌گوشتی بسیار زمان‌بر و گاهی سخت است، ممکن است پیچ اندکی هرز شده باشد و با پیچ‌گوشتی باز نشود، در این مواقع با دریل پیچگوشتی شارژی می‌توان پیچ‌ها را به راحتی باز کرد. برای باز و بسته کردن پیچ‌ها درون رولپلاک نیز می‌توان از پیچگوشتی شارژی استفاده کرد.

پیچگوشتی شارژی

نظافت منزل

کشیدن فرچه برای نظافت سطوح مختلف منزل مثل سرویس بهداشتی، وان حمام و سینک آشپزخانه و… کاری طاقت فرساست، اما با یک فرچه‌ی سر دریلی و یک دستگاه دریل زحمت این کار بسیار کم‌تر می‌شود.

فرچه سر دریلی

 

دریل‌های پرفروش خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *